[hold3] RE: [hold3] SV: [hold3] SV: [hold3] RE: [hold3] SV: [hold3] VS: Så skal vi ud og køre. :-)

  • From: rune Hyrden <bop_hyrden@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hold3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Aug 2007 22:08:09 +0000

Efterhånden lidt fesent fremmøde.
Håber i 2 sidste stadig er friske jeg møder i hvert fald op.
Mvh Rune

From: hansen.henrik@xxxxxxxxxxxxxx: hold3@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [hold3] SV:
[hold3] SV: [hold3] RE: [hold3] SV: [hold3] VS: Så skal vi ud og køre. :-)Date:
Sat, 25 Aug 2007 20:43:45 +0200

Hej Alle

Jeg bliver hjemme i morgen…………håber vi alle kan en anden gang.

MVH Henrik

Fra: hold3-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:hold3-bounce@xxxxxxxxxxxxx] På vegne af
Marianne RaakjærSendt: 23. august 2007 17:26Til: hold3@xxxxxxxxxxxxxxxxx:
[hold3] SV: [hold3] RE: [hold3] SV: [hold3] VS: Så skal vi ud og køre. :-)

Kære alle på hold 3.

Jeg kan nu gøre status, og det ser således ud:

Tilmeldte er følgende:

Rune, Kim, Bill, Henrik

Frameldte, som har givet besked er:

Vivian og Vibeke.

Resten har jeg ikke hørt fra.

Desværre bliver jeg selv nødt til at melde fra, da min mc lige har været på
værksted, og da jeg kom hjem med den, var der desværre nogle andre ting i
vejen. Jeg kan ikke blinke og mit bremselys, lyser hele tiden, så den skal
afsted på værksted igen. Rigtig ærgeligt. Jeg er også "mindre" rasende på dem.

Håber selvfølgelig at I andre, får en god dag, og satser helt sikkert på at
tage med næste gang.

God tur fra mig.

Hilsen Marianne

Fra: hold3-bounce@xxxxxxxxxxxxx på vegne af rune HyrdenSendt: on 22-08-2007
00:46Til: hold3@xxxxxxxxxxxxxxxxx: [hold3] RE: [hold3] SV: [hold3] VS: Så skal
vi ud og køre. :-)

Hej Folkens.

Ville høre, hvor mange der, skulle med på søndag :).

Og ud over det ville jeg sige, at jeg vil prøve at snakke med Patrick i morgen
i skolen, eftersom jeg ikke syntes vi har hørt noget fra ham, kunne jo være han
ville med.Mvh Rune