[hold3] Re: [hold3]

  • From: rune Hyrden <bop_hyrden@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hold3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Aug 2007 23:10:11 +0000

Nu har jeg 2 kammerater boende lige rundt om hjørnet så kunne være jeg havde
stilt den var tæt på, når de opfører sig ikke lige så pænt som os på hold 3
måske :D

From: vibeke@xxxxxxxxxx: hold3@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [hold3] Date: Thu, 16 Aug
2007 01:08:32 +0200

Hej Rune,
Ah godt at høre at du fik det fixet. Det havde vi næste gættet eftersom du var
kørt da vi kom tilbage igen. Men ja vi havde rimelig travlt med at holde styr
på tropperne.
Vibeke

From: hold3-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:hold3-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf
Of rune HyrdenSent: 16. august 2007 01:03To: hold3@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:
[hold3] RE: [hold3] RE: [hold3] VS: Så skal vi ud og køre. :-)

Hej VibekeDet var da ærgeligt.Når ja der hvor i kom forbi mig, der var mit
elnet lige gået ned, kortsluttet et stik fantastisk sted det skete :D(til jer
andre lige ud fra hydro tanken, ved Inge).Når men jeg måtte skilde af i lyset
fra tanken hive det fra hinanden isolere med klisterbånd fra tanken og en ny
sikring i. Så kørte jeg igen, ca. 15 min efter i var kørt vibeke.(et helt nyt
hold var ude til aften kørsel.)Til det med turen så er jeg ret sikker på jeg
godt kan :)