[hoglahood] Re: FW: FW: ‏‏RE: העבר: Re: מגרש כדורסל שכונתי הפך למוקד אלימות והטרדה + תיקון

  • From: Esther Sharon <estherasharon@xxxxxxxxx>
  • To: צביקה כהן <zvikac@xxxxxxxxxx>, רותי בובליל <rutib@xxxxxxxxxxxxxx>, ניסים סספורטס <nisims@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Jul 2014 15:39:17 +0300

הבהרה
שיהיה מאד מאד מאד ברור
הביריונים אינם פוחדים מהחושך במגרש והם מתעקשים לשחק כדורגל - כדור-רגל שם גם
בחושך בשעה 21:00 ובשעה 22:00 ובכלל גם בשעות יום

חלק מהגברברים אינם דוברי עברית, לא אנגלית ולע ערבית -

אנו מבקשים אכיפת חוק וכללים נורמטיביים - שהפיקוח העירוני יעשה סדר, המשטרה -
האם יש מישהו שמגן על ארחי השכונה?? תושבים? משלמי מסים?

האם ישנו שוטר קהילתי בשכונה שלנו?!!!  רצוי מאד - כמו בשכונות אחרות ווקא
שכונות טובות!

אין מצב שהשכנים יסכנו את חייהם ויתעמתו מול הגברם האלימים
אל תשכחו את הרצח בנווה זאב!

צריכים שילוט כללי המגר!
צריכים אכיפה

אין מצב שהשכנים יסכנו את חייהם וינסו לדבר עם הגברים האלימים.  אל תשכחו את
הרצח בנווה אב!!

או תבטלו לנו את המגרש שלא משמש את השכנים ונקים גינה המגרש לססגור כלבים עם
כלביהם שמטרידים את השכנים ברחוב.
מהשהו ממש בשביל השכונה והקהילה

נא תגובה
אסתר