[HIFIS3 LIST] Hifis ACER #: 01649 New Fields Requested By Le Regroupement >>> In Development

  • From: <henry.dagher@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <henry.dagher@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, <politique@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, <hifis-sisa@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, <henryd@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, <hifis3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jan 2009 15:46:06 -0500

Category:  Change Request / Operations / Clients

Originator:  Riendeau, Louise

Issue:
1- Need new field marking start of Marital/Relationship Status. This will allow
reports to show 'duration of relationship'.
2- Similar request for People relationships
3- Number of prior stays
Orientation au départ
4- Status or destination on discharge:

Aurons-nous une catégorie Orientation au départ comme demandé au début ou
dois-je modifier Raison de départ.

Avoir les deux nous semblait intéressant car dans raisons de départ on peut
voir si la femme a quitté pour l'hôpital.  Orientation de départ nous sert
davantage à savoir si elle est retournée avec le conjoint, avec ou sans ses
enfants.

J'avais indiqué les choix de réponse que nous souhaitions pour Orientation de
départ sont :
"       Femme seule avec le conjoint
"       Femme seule sans le conjoint
"       Femme sans ses enfants avec le conjoint
"       Femme sans ses enfants sans le conjoint
"       Femme avec ses enfants avec le conjoint
"       Femme avec ses enfants sans le conjoint
"       Autre
"       Ne s'applique pas
"       Inconnue

Solution:
1- A new 'Since' field will be added in the Family screen to provide a start
date for the CURRENT relationship (no history)
2- Since several people can be related to a client at different (or not) times,
we may need Start/End dates for this one.
3- Added under contributing factors
4- Request cancelled by Louise

Assigned to: Dagher, Henry