[heroclix] [heroclix] VIKTIG info om nybegynnerturneringen som skulle være lørdag 24.9!

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Sep 2011 17:01:37 +0200

VIKTIG! Fikk nettopp vite fra Frida at eventen hun la ut på Facebook om
nybegynnerturnering i morra, ikke har blitt publisert, og at alle forsøk på
å dele den med andre enn henne selv har vært mislykket, sannsynligvis pga
omlegging av Kirkegatas Facebookside. Dermed har ingen fått høre noe om
turneringa.

Dette suger jo kraftig, så vi utsetter selve TURNERINGA til lørdag om tre
uker (15.oktober), slik at eventen ligger ute en stund og folk rekker å få
opp interessen. De som dukker opp i morra for å spille og ha det gøy, vil få
rabatt på Clix-kjøp som plaster på såret, så håper vi det ikke ødelegger
helgeplanene til noen. Dette skuffet meg en del, og jeg vet ikke om jeg
kommer nedover i morra så tidlig som tolv, det er mindre sannsynlig. Det kan
godt hende jeg drar nedover, dog, med øye på å kjøpe litt og spille litt.
Kanskje lage litt mini-sealed om noen vil.

Leve Captain America, død over Facebook!

Torgrim