[heroclix] Planer for 17.4?

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Apr 2012 15:56:54 +0200

Hva skal vi finne på på tirsdag? Jeg synes det bør være Constructed, jeg synes
det bør være golden age (eller silver, poenget er at når jeg først har en bunch
gamle figurer vil jeg gjerne få brukt flest mulig av dem) og jeg synes det bør
være noe litt mer uvanlig enn gode gamle 400 poeng.

Jeg har et forslag, men det er kanskje litt skjemaintensivt:

Golden age constructed, første runde 300 poeng, andre 400, tredje 500. Så alle
tar med tre lag. Man kan enten lage tre helt forskjellige lag, eller bare føye
til 100 poeng til laget fra forrige runde. Eller en kombinasjon, hva man vil.
Alle tre lagene bruker evt. samme battlefield conditions og objekter. Diverse
variasjoner over dette er også mulige.

Eventuelt, hvis folk ikke orker å lage så mange lag:

Golden age constructed, 400 poeng, 3 actions. Hver runde når man viser lagene
sine velger motstanderen en figur fra laget ditt som ikke er med i den runden.
(De får ikke poeng for den, den blir bare aldri plassert.)

Andre forslag?