[heroclix] Heroclixturnering og demo på ARCON

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 15:28:32 +0200

Da har jeg lagt inn demo og turnering på ARCON, som sannsynligvis blir fra
10-12 (Demo) og fortsetter fra 13-18 (turnering), 300 poeng Constructed
hvor alle figurer fra Avengers/Legion of Superheroes (altså alt med
character cards) er tillatt, ellers regler som Modern Age.

Håper at de kommer opp i ARCONS program utover ettermiddagen, så folk
rekker å melde seg på i dag (påmeldingsfrist for å være forhåndspåmeldt til
ARCON, man kan delta selv om man ikke er det).

Sjekk det ut på http://www.spillfestival.no/arcon28/index.php

Premier til alle! Jeg anbefaler alle som har figurer/kart/annet å gi bort
til nye spillere å ta det med, jeg tar med mye, men har ikke bil og ikke
veldig god tid, så jo flere, jo bedre!

Torgrim