[heroclix] Heroclix i neste uke? Scenarier?

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Jun 2012 17:22:08 +0200

Fikk en gledelig overraskelse i går, det viser seg at jeg ikke forlater byen
før neste helg, så jeg kan være med og spille i neste uke.
Hvem andre har tid og lyst til å møte opp på tirsdag 3.? Kan Torgrim kjøre del
to av scenariet sitt eller vil vi heller spille noe annet? Hvis ikke scenario,
hva har folk lyst til?
Sist ble også muligheten luftet for å møtes en annen dag enn tirsdag for å
spille, nå som mange har ferie. (Kanskje i helgen?) Kan det være aktuelt å
spille flere dager enn tirsdag, i så fall hvilken dag?

P.S. Bytter og greier:

Kyrre, jeg fant Wildfire-kortet. Hadde glemt å legge det på plass igjen etter
at jeg spilte et LoSH-team med ham. Du skal få det neste gang vi spiller.
Torgrim, jeg har kort til to av Howling Commandos-ene som du byttet til deg.
Sindre, jeg har Power Girl-kortet til deg, og Riddler. Tror også jeg har
Riddler-kortet. Tar med de andre alpha Batman Enemies neste gang vi spiller, så
du kan se om du vil ha dem.
Robert, jeg har en masse byttekort som er dine. Bl.a IH Wolverine, House of M
Hulk og Guardians of the Galaxy.
Til den det måtte angå: Jeg har fortsatt Hollywood og en del Avengers GF
clicks, inkludert 75-poengs Cap, 200-poengs Thor og Bucky Barnes til bytte.
Mener å huske noen ville ha dem, men husker ikke hvem? Jeg har også kort som
ikke er mine til Wolfsbane og Brightest Day Deadman. Hvis du mangler disse
kortene så si ifra.