[heroclix] Re: Heroclix 13.3

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 9 Mar 2012 23:00:50 +0100

Det blir nok draft snart, vi har en dialog om det, men siden sist har den
dialogen stoppet opp litt. Siden jeg ikke har fått svarene jeg venter på,
har jeg heller ikke begynt å blæste en slik turnering i den grad vi vil
ønske å gjøre det. Dermed blir nok draften en-to uker senere.

Jeg har havna litt i tidsklemma i neste uke, og ser at jeg ikke kommer til
å få tid til å komme på tirsdag. Det trenger ikke å hindre at man har en
turnering, hvis mange nok vil. Kan du tenke deg å ta ansvar for at det blir
fylt ut skjema og at man holder tiden, Kyrre? Hvis ikke interessen er stor
nok for det, kan folk alltids møtes og spille med litt forskjellige lag
etter ønske.

Si fra her hva dere synes, så skal jeg bistå som best jeg kan med innspill,
og komme sterkere tilbake med draft senere.

Torgrim