[heroclix] Re: Byttedag

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Aug 2012 22:22:52 +0200

Nei, det var jo det jeg ville frem til, da. Noen forslag?
Søndag, kanskje?

Date: Thu, 30 Aug 2012 14:33:23 +0200
Subject: [heroclix] Re: Byttedag
From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

En byttedag er vel ikke nødt til å være en tirsdag, særlig hvis vi kan gå et
annet sted enn Outland om det er for fullt.

2012/8/30 Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>

Jeg er også veldig med på dette. Jeg har også et par av dine Wants, Kyrre.
Spørsmålet er bare, når?

Neste tirsdag er Torgrim opptatt, men jeg vil helst ikke vente to uker.

Date: Tue, 28 Aug 2012 23:25:52 +0200
From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Jeg er veldig positiv til en byttedag, hvor vi prøver å få til at flest mulig
har med seg byttefigurer og setter av litt tid til å gjøre det ordentlig, så
kan vi ta noen frie kamper eller kanskje et lite scenario etterpå. Dette kan
være enten på Outland eller et tilgjengelig privat sted.

Jeg ser flere SR jeg er interessert i på den lista, Kyrre. Tror ved første
øyekast jeg mangler både:

  SM048 Aquaman
  SM050 Imperiex
 GG045 Thanos
 GG038 Thing
 CW043 Binary

2012/8/28 Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>

Hei
Takk for draft i dag, var spennende!

Vi snakket også om at vi burde arrangere en bytte dag. Vet ikke

hvordan det best skal gjøres, men noen som har tips og tanker?

Uansett, jeg lister opp hva jeg trenger, og super rares jeg har til bytte.
Super rares til bytte:
 SM048 Aquaman
 SM049 Queen of Fables
 SM050 Imperiex

 MU058 Warskrull
 CA048 Quasar
 IH040 A-Bomb
 IH038 Spider-Man
 GG045 Thanos
 GG038 Thing
 CW043 Binary

Clix jeg trenger:
Ta en titt på denne lenken
http://www.hcrealms.com/index.php?page=hw&u=53843 Her kan dere også se

rares jeg har til bytte og ucommen/commen som jeg gir bort.