[heroclix] Re: Byttedag

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Aug 2012 23:25:52 +0200

Jeg er veldig positiv til en byttedag, hvor vi prøver å få til at flest
mulig har med seg byttefigurer og setter av litt tid til å gjøre det
ordentlig, så kan vi ta noen frie kamper eller kanskje et lite scenario
etterpå. Dette kan være enten på Outland eller et tilgjengelig privat sted.

Jeg ser flere SR jeg er interessert i på den lista, Kyrre. Tror ved første
øyekast jeg mangler både:

  SM048 Aquaman
  SM050 Imperiex
 GG045 Thanos