[hb_kiters] RE: [hb_kiters] Re: [hb_kiters] Kitehelg på Norefjell. er utsatt til 4-6 mars

  • From: "Petter Hultin" <surf@xxxxxxxxx>
  • To: <hb_kiters@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Jan 2016 11:46:02 +0100

Nei, jeg mener 4-6 mars.

Reiser opp på fredagen 4 for å være klar tidlig på lørdag 5.

Hvor tidlig er avhengig av fredagen. J

Har ikke sjekket isen i det siste, men var jo bra og etter det har det vært
veldig kaldt.

Selv om det har vært et par dager varmt, bør ikke det bety noe.

Siste observasjon fra NVE på Maridalsvannet er fra 8 januar med 6cm stålis.

Etter dette har det vært skikkelig kulde, så der bør det være bra.

Mange kitere som har vært utpå.

Snakkes.

Petter