[hb_freeriders] Re: lokalt?

  • From: Morten opås <mortenopas@xxxxxxx>
  • To: hb_freeriders@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 09 Nov 2015 22:50:08 +0100

Vurderer tur i morgen enten storsand eller brygga. Ooooom jeg rekker

Sendt fra min iPad

Den 9. nov. 2015 kl. 22.18 skrev Rolf Erik Myklebust
<rolf.erik.myklebust@xxxxxxxxxxx>:

Hei - ble det noe fart i dag på Brygga? Jeg fikk 1,5 time i Drøbak med 5,7 og
100l. Ikke bonansa, men godt å lufte småbrettet. Ble ganske flatt, så hadde
nok vært veldig bra med slalombrett. Merker at en blir kravstor i forhold til
slalom og høy fart. Føles som om det går tregt med litt bølgeorientert brett.
Drømmer om fritt yrke akkurat nå og mulighet til å teste bølger i havgapet.

Rolf Erik

Sendt fra min iPad

Den 9. nov. 2015 kl. 07.57 skrev Espen Sandvik <espen.sandvik@xxxxxxxxx>:

Noen som tenker seg ut lokalt i dag?
Kan se ut som man ikke rekker lengre kjøring her i gården.

Esp1