[hb_freeriders] Re: SV: Re: Storsand

  • From: "Petter Hultin" <surf@xxxxxxxxx>
  • To: <hb_freeriders@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Oct 2015 08:16:23 +0100

Hvis du godtar at det ikke skal se ut som det kommer fra butikken, kan jeg godt
fikse det for deg for selvkost + en flaske vin.

Hvis det er mykt rundt mastefoten, så kan det bety at det er kommet vann i
brettet og da må det tørkes skikkelig.

Dvs åpne det og la det tørke med mye varme.

Må testes med fuktighetsmåler.

Og selvfølgelig tar dette lang tid. Vi snakker om flere uker, kanskje måneder,
for å være helt sikker på at all fuktighet har tørket ut.

Selve reparasjonen tar ikke lang tid.

Petter

Fra: rolf.erik.myklebust@xxxxxxxxxxx
Dato: 24.10.2015 10.57 (GMT+01:00)
Til: hb_freeriders@xxxxxxxxxxxxx, hb_freeriders@xxxxxxxxxxxxx
Emne: [hb_freeriders] Re: Storsand

Storsand, Halden eller Larkollen på gjengen i dag?

Vennlig hilsen,
Rolf Erik

Sendt fra min mobiltelefon.

On Sat, Oct 24, 2015 at 1:12 AM -0700, "Petter Wahlman" <petter@xxxxxxxxxx>
wrote:

Ser det er 7,6 m/s allerede og meldt økende utover dagen.

Regner med å være der i 12-tiden.

🏄🏻

-p.

<IMAG1462.jpg>