[haiku-pl] Wersja hybryowa jeszcze szybciej

  • From: HubertMH@xxxxxxxxxx
  • To: haiku-pl@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: 18 Feb 2009 17:29:49 +0100

Oczywiście stara wymagała skompilowania dwóch obrazów, teraz Artur mnie
skrytykował:P i zaproponował jeszcze lepszą metodę, przetestowałem i działa ;)
Oto ona:

mkdir gcc2
mkdir gcc4
cd gcc2
./configure --build-cross-tools ../../buildtools --use-pipe --reszta-opcji
jakie chcesz
cd ../gcc4
./configure --build-cross-tools-gcc4 x86 ../../buildtools
--use-alternate-gcc-dir ../gcc2 --use-pipe --reszta-opcji
jam -q 2>&1 | tee -a build.log

to jest jego orginał, który zostawiam celowo, bo albo się pomylił albo u niego
tak to wygląda, u mnie --use-alternate-gcc-dir zamieniłem chyba na
--alternative-gcc-output-dir, zresztą to można łatwo sprawdzić przez
../configure --help  Aha i u mnie --use-pipe dawało "invalid argument" i dupa z
szybszej kompilacji narzędzi. Żeby tak sam obraz można było przyspieszyć dzięki
temu :D

Po za tym wszystko ładnie działa.

BTW. Pozdrawiam w tym miejscu pracujących nad Chrome i Gnash (ale jak nie będę
mógł yt obejrzeć za pomocą niego to ja w końcu przyjadę do tej stolicy :P )

169 stacji TV! Naziemne i satelitarne!
Sprawdz program TV w kilka sekund >> http://link.interia.pl/f2050