[haiku-pl] Nowy asystent tłumaczeń dla Haiku

  • From: HubertMH@xxxxxxxxxx
  • To: haiku-pl@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: 17 Jan 2010 15:40:50 +0100

Witam.
Jeśli nie wszyscy jeszcze zauważyli mamy nowy system ułatwiający i
przyspieszający tłumaczenie Haiku na język polski.

http://hta.haikuzone.net/

Teraz tylko poznać wszystkie niuanse i możemy działać o wiele wydajniej. Ja już
powoli działam, aczkolwiek próbuję polskie tłumaczenie robić na wzór
"standardu" innych systemów, które zostały zlokalizowane na polski, żeby nie
tworzyć jakiegoś nowego słowotwórstwa. Gdzieniegdzie będzie trzeba samemu
wprowadzić ładną formułę do tłumaczonego tekstu, żeby to miało wygląd.
Zapraszam chętnych do pomocy w tłumaczeniu.

Pozdrawiam.

Czujesz sie swietnie? Czy wprost przeciwnie?
Moze to Twoj biorytm? Sprawdz >> http://link.interia.pl/f2533