[haiku-i18n-nl] Welkom NL-taligen!

  • From: meanwhile@xxxxxxxxxx
  • To: haiku-i18n-nl@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 14 May 2010 14:00:35 -0400

 Uw modder-eter Meanwhile heet allen die begrijpen wat hier staat van harte
welkom!

Spoedig zullen wij ons kleine taalgebied een plaats geven in het ook kleine
Haiku besturingssysteem, door het aanbieden van een complete lokalisatie.

Mijn gedachten en ervaringen dientaangaande (mooi woord) spelen zich nog af in
mijn hoofd, maar zullen binnenkort hier te vinden zijn, als leidraad en/of
inspiratiebron, en op die wijze ter bevordering van een consistent
eindresultaat.

Pfff...

Groeten,

Meanwhile