[haiku-i18n-hu] Haiku leírás

  • From: "Dancsó Róbert" <dancso.robert@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: haiku-i18n-hu@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 06 Oct 2012 22:57:10 +0200

Sziasztok!

Elkészült a "Haiku felhasználói útmutató" fordítása is :)
Remélhetőleg pár napon belül már olvasható lesz az interneten a többi
között. A Haiku R1 Alpha 4 Október 15-én jelenik meg (elvileg), amiben
szintén benne lesz (elvileg). Jó lenne, ha előtte páran még átolvasnák,
mert akkor nagyobb a valószínűsége, hogy "hibátlanul" kerül majd bele
az Alpha 4-be.

Ha majd már elérhető lesz, akkor azt jelzem a levelező listán.

Egyébként (bár nem tudom, hogy ki volt), de köszönöm annak, aki a
felület "oroszlán részét" fordította.

Robi (dsjonny)