[hacklabs-fi] Re: reprap status

  • From: jussi haverinen <haverinen.jussi@xxxxxxxxx>
  • To: hacklabs-fi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Feb 2010 00:33:51 +0200

On Saturday 27 February 2010 00:01:39 Hans Häggström wrote:
> Hei,
>
> Itselläni on vanha Bitsfrombytes Darwin perusrunko, joka kuitenkin
> vaatii vielä jonkin verran säätämistä ja korjaamista, Ajattelin
> lahjoittaa sen Helsinki Hacklabille kun saadaan tila joskus, jos joku
> haluaa sitä säätää toimivaksi.  Muuten ajattelin sitten ehkä joskus
> kesällä alata rakentelemaan Mendeliä tai sen tyylistä kloonia.  Tuo
> Darwin vaatii tosiaan aika liutan osia ja aika tarkkoja säätöjä, kun
> taas uudemman Mendel tyylisen voisi tehdä paljon pienemmälläkin
> osamäärällä ja tarkkuusvaatimukset ei ole ihan yhtä kovia.

Eli jos voisit lyödä pöytään kuukauden tarkkuudella jotain aikatauluja?
Pystyykö tuolla BFB darwinillä tekemään tarvittavat muoviosat mendeliin?
Pahoittelen noobiutta, mutta olisi ihan kiva mitä lukua tähtään säästämisen
kanssa.

http://blog.makezine.com/upload/2009/12/make_holiday_gift_guide_2009_your_

--
Kommunalistien liitto http://kommunalismi.net