[hacklabs-fi] Re: reprap status

  • From: Hans Häggström <hans.haggstrom@xxxxxx>
  • To: hacklabs-fi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Feb 2010 00:01:39 +0200

Hei,

Itselläni on vanha Bitsfrombytes Darwin perusrunko, joka kuitenkin
vaatii vielä jonkin verran säätämistä ja korjaamista, Ajattelin
lahjoittaa sen Helsinki Hacklabille kun saadaan tila joskus, jos joku
haluaa sitä säätää toimivaksi.  Muuten ajattelin sitten ehkä joskus
kesällä alata rakentelemaan Mendeliä tai sen tyylistä kloonia.  Tuo
Darwin vaatii tosiaan aika liutan osia ja aika tarkkoja säätöjä, kun
taas uudemman Mendel tyylisen voisi tehdä paljon pienemmälläkin
osamäärällä ja tarkkuusvaatimukset ei ole ihan yhtä kovia.

Mendel:
http://blog.makezine.com/upload/2009/12/make_holiday_gift_guide_2009_your_w/Mendel_GA.jpg
Darwin: http://reprap.org/pub/Main/WebHome/darwin-small.jpg

-- Hans