[gui4gl-devel] Re: Aanpassingen van gisteren teruggedraaid

  • From: "Frank van Puffelen" <Frank.vanPuffelen@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <gui4gl-devel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Dec 2003 13:37:43 +0100

Aha, ik begrijp 't net van Steven. De properties staan in een file als
lijst. En die lijst bevat de FQN. Dus iets als:
   SaveDialog.TopPanel.ProgressBar.BackgroundColor=clBlack
   SaveDialog.TopPanel.BackgroundColor=clWhite

Als je dat zo wilt houden (je kunt ook de properties hierarchisch
opslaan), dan is het volgens mij het meest voor de hand liggend om een
aparte loadProperties-operatie te maken. Deze kun je dan dus aanroepen
na het construeren van de hierarchie.

Of heb ik 't mis en heb je de properties juist nodig om de hierarchie te
maken?

    puf