[Gsiberger] Zentrale 1 1/2 Zimmer Wohnung

  • From: Marc Doerflinger <moo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: gsiberger@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Jan 2010 07:30:28 +0100

Habidere!

Meine Freundin sucht ebenfalls einen Nachmieter fuer ihre 1 1/2 Zimmer Wohnung
per 1. April 2010.

Large 1 1/2-room apartment (ca. 38 m2+5 m2 balcony) in Engweg 1, 8006 Zurich,
will be available from April 1st.
http://map.search.ch/zuerich/engweg-1

* 2nd floor (top floor)
* quiet location
* balcony with evening sun
* floor is parquet, in the bathroom tiles
* bathroom with bathtub
* 2 built-in wardrobes in entrance area
* big roof top terrace for shared usage
* washing machine and drying room in the basement for shared usage
* basement compartment
* elevator
* 3 min to tram 11/14 (Beckenhof)
* garage parking available (has to be rented separately)

The rent is 1288 CHF per month all inclusive.

Wenn ihr Interesse habt oder jemanden kennt der so eine Wohnung sucht, dann
meldet euch bitte bei Alexandra Baecker, baecker@xxxxxx

Gruss,
Marc

PS sorry fuer die englische Anzeige, aber ich hatte keine Lust zum Uebersetzen
und ich denk wir koennen alle hier genug gut Englisch um sowas zu posten. :-)