[gosakamgtc] Re: Fwd: zapisnik 22.11.2014

  • From: "nikola pisarev" <nikola@xxxxxxxxxxx>
  • To: <gosakamgtc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Nov 2014 22:10:56 +0100

Da ne e losho u ponedelnik da se sobereme gem nerboti ponedelnik m mozeme u
kancelrij u mavrovka … d pls mislete lugje ama ne seamo da gi mislite tuku
kontaktirajte gi idogovorete gi za snimanje kj egi snimam koga sakaat i kade
sakaat .. do sea co cigi uspevme da obezbedime 10tina shto e e dovolno za
pochetok ali treba ushte .

Da i na sneshka mailot pls pishete mi go .. sneshka ako chitach mi trebaat
orginal fajlovite od ctezot, crvenite bukvi go sakam gtc i stariot proglas
Pozdrav