[gnestahandel] SV: SV: Barnens tipspromenad 4/10

  • From: annapannaberg <annapannaberg@xxxxxxxxxxx>
  • To: <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Sep 2014 13:49:55 +0200

Bestäm du vad du vill ge :). Tack snälla :)

Skickat från min Samsung Mobil.

<info@xxxxxxxxxxxxxxxx> </div><div>Datum:23-09-2014  12:54  (GMT+01:00)
SV: Barnens tipspromenad 4/10 </div><div>
Halloj,

Klart jag bidrar med priser, vi hoppas ju att detta ska bli lyckat J

Är det ok om det är godis eller får det bara vara grejor?

Ska försöka komma förbi med det imorgon eller på fredag när jag har annan
personal här också.

Soliga hälsningar

Marie