[gnestahandel] Oktoberfesten mm.

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@freelists. org" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Sep 2014 09:52:32 +0200

Hej på er alla!

Nu duggar mailen tätt, men det är lite bråda tider de närmaste veckorna med
många delaktiviteter.

*         Nästa lördag behövs 2 st frivilliga som kan göra mig sällskap som
värdar mellan 17-20 på oktoberfesten. Det handlar mest om att finnas på
plats vid entrén, mer att se till att allt flyter på än att agera vakter.
Hör av er till mig innan onsdag. Ett komplett program är klart och kommer
skickas/sättas ut troligen på måndag.

*         På söndagen efter kommer det att röjas på festplatsen från kl 10
ungefär. All hjälp  uppskattas då det troligen finns en hel del skräp både
vid torget och vid tältet som ska städas, alla är välkomna en kort stund!
Soppåsar finnes på plats. Välkomna!

*         Näringslivsgalan 11 oktober. Glöm inte att vara där! Biljetter på
Medborgarkontoret. Läs mer på:
http://www.gnesta.se/4.29a538c91338ffd757e800029727.html

*         Ny medlem: Södertuna Slott är vår medlem nr 30! Välkomna!

*         Vi har en julkalender på gång! Snart kommer det separat
information om den och vad som gäller. Passa på att del av 24
marknadsföringsplatser till en billig penning!

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA

070-2902799