[gnestahandel] Information från Min AffärsTV

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@freelists. org" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Feb 2015 10:44:06 +0100

Hej!

På förra mötet informerade jag om ett koncept som kalla AffärsTV. Kan kort
beskrivas som en plattform att presentera ditt budskap på en skärm i butik
på ett proffsigt sätt. Sedan kan man utbyta skärmtid med andra lokala
handlare och på sätt få ett mervärde dels som butik, men även för den lokala
handeln. Som medlem får du dessutom rabatt.

Jag kommer antagligen hugga på det här, och ser gärna att fler gör det.

Läs gärna, lyssna gärna på säljaren och gör era beslut själva.

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA

070-2902799