[gnestahandel] Affischer mm

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@freelists. org" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Nov 2014 11:37:51 +0100

Hej!

Nu har affischerna kommit! Det finns även exemplar av ÖSP med julbilagan i
som ni kan hämta och lägga i butiken. Jag skulle uppskatta om så många som
möjligt kunde hämta sin affisch och sina tidningar. Jag ska försöka ta en
runda på lunchen och dela ut till de närmaste butikerna.

För er som säljer julkalendern så kan ni börja sälja den så fort ni får den
och har kunder som vill ha den.

Från och med 23/11 kommer man kunna rösta på Julens Snyggaste Skyltfönster,
så lägg lite extra kräm på det i år. Det kommer finnas med i nästa nummer av
ÖSP, och Södermanlands Nyheter kommer skriva om det. Facebook, hemsidor och
alla upptänkliga delar av det social nätverket runt omkring oss kommer ta
upp det. Röstning kommer kunna ske via lapp på Medborgarkontoret, eller via
hemsidan, ungefär som förra året.

Jag bifogar även protokoll från kommunmöte och medlemsmötet.

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA

070-2902799