[glideplan_swproj] Re: Oponentura projektu

  • From: Tomáš Zámečník <pulcik@xxxxxxxx>
  • To: Tomáš Holan <Tomas.Holan@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 16:32:45 +0200 (CEST)

Dobrý den,
díky za podrobnou zprávu i hlášení o chybách.

Ještě mám jednu důležitou doplňující informaci:

Součástí CD jsou samozřejmě i ukázková data, na nichž můžete práci s aplikací
testovat.
Jsou v adresáři SampleData.
(toto je uvedeno jak v readme.txt, tak v apendixu E "CD Content" vývojářské
dokumentace)

Jde celkem o čtyři druhy dat (igc s nahranými lety, cup s otočnými body, txt s dělením
vzdušného prostoru, tsk s testovacími tratěmi).
(Soubory jsou pro Českou republiku, Jižní Afriku a mistrovství Evropy 2011 v
Litvě)

Na některé další poznámky ještě odepíšu po poradě s ostatními členy týmu.

S pozdravem
Tomáš Zámečník