[gcg]

  • From: swiety123 <swiety123@xxxxxxx>
  • To: glide club gdynia<glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 01 Apr 2011 08:59:48 +0200

Jak slucham wasego belkotu to rzygac mi sie chce:
1.czlonek ppg byl w zarzadzie gcg 2 lata nie zrobil nic dla ppgantow a to on
powinien jak mi sie wydaje dbac o ich interesy
2.jak chcecie dofinansowania z klubu to zrobmy skladki na pozioie 300 pln i
wtedy bedzie to mozliwe jak macie jeszcze jakis problem dzwoncie do Jumbo i
pytajcie o wynik finansowy za zeszly rok a potem sie odzywajcie
3.kto z was zrobil cokolwiek przy organizacji jakich kolwiek zawodow.nigdy nikt
nie moze bo nie ma czasu bo sramto bo tamto.wiec zmknijcie sie i nie
dopierdalajcie sie do zarzadu. bo jak narazie z tego co zauwarzylem to jedyna
osoba ktora co kolwiek robila byl art.
4.a gadac i komentowc umiecie tylko przed sezonem jak nic nie trzeba robic a w
trakcie sezonu zapal wszystkim opada wiec przestancie tak belkotac obrazac
ludzi i pierdolc bez sensu.
5.jestescie banda leni jak wszyscy ktora chce cos dostac ale nigdy nie daje nic
od siebie to tyle co mam do powiedzenia