[gcg] Re: Alternatywa dla Borska

  • From: "qazvox" <qazvox@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jan 2006 16:24:54 +0100

Lędziechowo, nieco ponad 80km od dworca Gdynia Główna, dojazd przez Lębok do okolic Wicka całkiem dobra droga, reszta raczej fatalna - choć asfalt.
Pas długości 2250m (asfalt ) plus trawa.
Jesienią 2005 na bramie wjazdowej już wisiała kłódka (wcześniej nie) i widniała tabliczka jakiejś agencji ochrony - teren zaniedbany ale pas w całkiem dobrym stanie (dało sie wjechać od 'kuchni')

Niestety 12.5 km od morza; teoretycznie - przy wiatrach z kierunków S krótkie loty z możliwością wodowania,
przy N raczej zero termy.
Nie wiem co przy E i W - może już ktoś próbował

qaz
sorrki za pustego posta co mi był uciekł przed chwilą