[gcg] Re: Alternatywa dla Borska

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jan 2006 22:21:45 +0100

widzę, że tamat ruszył nas bardzo
faktycznie jak sobie pomyślałem, że Borska moze nie być w kwieniu ... to uuuu cos tak dziwnie sie zrobiło

Kamil szkolił w Elblągu ( 60 km ) - wiec wie jak tam jest
Orneta nigdy tam nie byłem jest 110 km - wiec kilometrowo jak do Borska - ale termicznie ?

tylko wszystko to i tak jeden ch... - bo nasz Henio bedzie w Borsku

jakie są efekty rozmów?
no tak - dopiero co kaca wyleczylismy - a wy juz efektów chcecie - kac nie jest po spotkaniu z właścielem Borska....
jak bedziemy z nim po spotkaniu zaraz damy znać

Gajowy

----- Original Message ----- From: "Andrzej Subocz" <andrzej.subocz@xxxxx>