[geoteach] Re: úçæéú îæâàååéøåøééèéðâ

  • From: "shemer" <shemer@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Feb 2005 20:17:38 +0200

תחושתך,ברוך, אכן נכונה
מלחמת הרייטינג בין ערוצי הטלוויזיה הפכה את נושא תחזיות מזג האוויר לנושא לוהט
דני רופ הסביר שהמעבר שלו לערוץ איילון-חיימוביץ נבע מרצונו לעשות תחזית "אחרת"
וכמו שכבר הסביר לנו פעם מישהו - סקס מוכר
מזג האוויר  הוא נושא "סקסי" שאפשר להלביש עליו דרמות ומילים גבוהות
אני מקווה שהפשלה בנושא השלג בשבת החולפת ימתן קצת את התחזיות
דנ"ש