[geoteach] Re: [geoteach] Re: פני הדור כפני הכלב

  • From: "Arnon" <arnon@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Sep 2006 17:38:55 +0200

ראו תשובה רצינית...

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/756705.html

----- Original Message -----
From: "nimrod negev" <nimrodnegev@xxxxxxxxxxx>
To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, September 24, 2006 11:56 AM
Subject: [geoteach] Re: פני הדור כפני הכלב

בכיתה בת 25 תלמידים גם מורה בינוני ישיג את הנדרש.
כיתות אטרוגניות הן טעות מערכתית החייבת תיקון ככול המוקדם!
מצד אחד משיכה מטה ביידי בודדים. מצד שני תיסכול מול מוגבלות יחסית.
תיגמול מורה בהוכרה! חשוב בהרבה מאשר בשכר. למרות שלמען כבודו חובה לערוך גם
בזה תיקון.
את סעיף 4 שלך, אבירמה, לא הבנתי.
אושר הוא ההיפך מתיסכול. תיסכול הוא מה יש לאחר שאני רוצה ושלי אין סיכוי
להשיגו. פערים חברתיים גדולים מכדי אפשרות מעבר מולידים תיסכולים. מסרים להשיג
דברים שאינם בגדל יכולת ההישג יוצרים תיסכולים. תחושת כישלון יוצר תיסכולים.
להיות פחח, חקלאי או נגר או פקיד זה לא כישלון!!! עבריינות היא כישלון לחברה
ולבודד. השאיפה לא צריכה להיות להיות עשיר מהשכן והמכר אלא ההסתכלות פנימה. זה
אפשרי כל עוד הפערים אינם מנקרי עניים. וזהו המסר החינוכי שאנו אמורים להעביר.
לא "ווינריות"!