[geoteach] Re: [geoteach] נו................ איך היה?

  • From: "barak" <barak_y@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jun 2004 20:17:36 +0200

שלום לכולם,
גם לי היה דחף לפתוח את המיל ולראות איך כולם מרגישים. אנחנו מרגישים בסדר
גמור. בחינה הוגנת ועם זאת לא קלה מידי. השאלות בסך הכל היו די צפויות. הבחינה
היתה כתובה היטב, ברורה, ללא טעויות.
לגבי האנסין
טוב שהאנסין מפתיע, אם כי היו מי שהימרו על קזחסטן וקלעו. בסך הכל למרות ההפתעה
התלמידים יכלו לענות על השאלות כי המיקוד הגדיר טוב את מבנה האנסין ויכולנו
להכין אותם לשאלות השונות. ברגע שמפחיתים את גורם הפתעה ומסבירים לתלמידים מהם
התחומים איתם יצטרכו להתמודד הם לא נבהלים כל כך מהשאלות וחבל עלום כמו שהם
מבינים אמור להיות
באמת הפתעה.
אני יכולה רק לחזור על המלצות שניתנו כבר בעבר, לא לותר על הוראת העולם המתפתח.
תלמיד שלומד ג"ג של העולם המתפתח ג"ג של חבל מפותח +ג"ג כלכלית לא יכול ליפול
באנסין.
תודה למכיני הבחינה, תודה לחברים שהעבירו חומרים לאתר ותודה לחנה על ניהול אתר
כה מכובד.
חופשה נעימה, להתראות אחרי השבתון שלי..
שרה ברק