[geoteach] Re: [geoteach] פנייהלכולם מנאוה

  • From: "Dganit Sade" <dsadeh@xxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Oct 2005 10:33:25 +0200

נאוה שלום
אם את לא "נעולה" דווקא על נצרת וצפת: באזור משגב אפשר למצוא יישובים קהילתיים
בגוונים שונים: מעלה צביה: יישוב אקולוגי, שייך לאימן, הררית: יישוב מודטים,
אשחר: יישוב מעורב דתיים-חילוניים ועוד יישובים יותר "מרובעים".
במעלה צבייה הם עושים הפעלות אקולוגיות מדהימות, בתשלום. יש שם גם בי"ס מיוחד,
אך רק עד כתה ט'.
אם תרצי טלפונים, פני אלי לדואר האישי שלי )dsadeh@xxxxxxxxxxx
אם את רוצה הדרכה בדגש דתות ומקומות קדושים לדתות השונות, מדריך מומלץ מאד הוא
סאלח חטיב (050-5392748)
לגבי מפגשים עם תיכונים ערביים או דרוזים, את יכולה להתייעץ עם עומר עספור
והיסם אבו עוואד, המדריכים במגזרים אלו.
בהצלחה!
דגנית שדה