[geoteach] Re: [geoteach] פרוייקט חלוץ- בחינה מתוקשבת בגיאוגרפיה

  • From: "ofira" <ofirag@xxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Oct 2004 18:36:52 +0200

----- Original Message -----
From: "דליה פניג" <daliafe@xxxxxxxxxx>
To: "מורים" <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, October 07, 2004 8:37 PM
Subject: [geoteach] פרוייקט חלוץ- בחינה מתוקשבת בגיאוגרפיה

> שלום לכולם,
> שמחה לבשר לכם כי פרוייקט החלוץ- בחינה מתוקשבת בגיאוגרפיה, יצא לדרך.
>  עד ערב החג, נרשמו למעלה מ-70 בתי ספר והרשימה נסגרה. מיד לאחר החג, יישלחו
לכל בתי הספר שנרשמו, מועדי השתלמויות ושאלון של המפרט הטכני הקיים בבתי הספר.
ההשתלמויות יתקיימו בארבעה מוקדים: ת"א, באר שבע, ירושלים וחיפה. ההשתלמות
מיועדת למורים שיגישו השנה תלמידים לבחינה המתוקשבת ולרכזי המיחשוב הבית ספריים
והן כוללות ארבעה מפגשים פרונטליים בשעות אחה"צ ומשימות תרגול בבתי הספר.
המשתלמים יקבלו גמול של 36 שעות.