[geoteach] Re: [geoteach] פיזה בחינוךההתיישבותי

  • From: "Pnina Gazit" <gazit_y@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Aug 2005 19:39:15 +0300

הי אתי, כידוע לך נכנסתי לצוות המדריכים בקפיצה נחשונית אדירה. בהקשר זה הייתי
רוצה להיוועץ בך בעניין הבא: במחוז שלנו נפלה החלטה (כמובן לפני שהגעתי ) כי
יום העיון הראשון שיתקיים ב-23 באוגוסט לא יכלול חלוקה לפי דיסציפלינות כפי
שאתם עורכים. לטעמי הרעיון שלכם טוב יותר ואני מתכוונת להציע אותו לאחראית על
מחוז המרכז. מהו סדר היום שלכם ואיך את נערכת? האם משהו בדומה להצגה של נגה או
משהו אחר ? אשמח לשיתוף - תודה - פנינה