[geokonsnetvaerk] Netværksmøde for geologiske og palæontologiske konservatorer

  • From: Zina Fihl <zfihl@xxxxxxxxx>
  • To: "geokonsnetvaerk@xxxxxxxxxxxxx" <geokonsnetvaerk@xxxxxxxxxxxxx>, "supergrinde@xxxxxxxxx" <supergrinde@xxxxxxxxx>, "am_eriksen@xxxxxxxxxxx" <am_eriksen@xxxxxxxxxxx>, "anne@xxxxxxxxxxxxxxxxxx" <anne@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>, "frank@xxxxxxxxxxxxxxxxxx" <frank@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>, "molermuseet@xxxxxxxxxxx" <molermuseet@xxxxxxxxxxx>, "mpriisom@xxxxxxxxx" <mpriisom@xxxxxxxxx>, "ruud@xxxxxxxx" <ruud@xxxxxxxx>, "Signe_michelsen@xxxxxxxxxxx" <Signe_michelsen@xxxxxxxxxxx>, "steen_frank@xxxxxxxxxxx" <steen_frank@xxxxxxxxxxx>, Sten Lennart Jakobsen <slj@xxxxxxxxx>, "aekh86@xxxxxxxxx" <aekh86@xxxxxxxxx>, "bjorn@xxxxxxxx" <bjorn@xxxxxxxx>, "charlottehansen@xxxxxxxxxxxxxx" <charlottehansen@xxxxxxxxxxxxxx>, "kbb@xxxxxxx" <kbb@xxxxxxx>, "m.l.k.funke@xxxxxxxxxx" <m.l.k.funke@xxxxxxxxxx>, "hofstedt.mp@xxxxxxxxx" <hofstedt.mp@xxxxxxxxx>, Mikkel Høegh Post <mhpost@xxxxxxxxx>, "nautil@xxxxxx" <nautil@xxxxxx>, "hans@xxxxxxxxxx" <hans@xxxxxxxxxx>, "asa.holmberg@xxxxxxxxxxx" <asa.holmberg@xxxxxxxxxxx>, Trine Sørensen <trsr@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, Kristian Murphy Gregersen <kgregersen@xxxxxxxxx>, "jbj@xxxxxxx" <jbj@xxxxxxx>, "arr@xxxxxxx" <arr@xxxxxxx>, "mettewn@xxxxxxxxx" <mettewn@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jun 2014 12:13:14 +0000

Kære alle,
Først beklager jeg til dem der allerede har meldt sig på
"geokonsnetvaerk@xxxxxxxxxxxx" får to mails, det er ikke alle der endnu har
meldt sig på listen, hvorfor datoen udsendes til alle nu. Dem der ikke er
interesseret i at modtage flere mails eller kender nogen jeg ikke har fået med
på listen, skriv til mig - så fjerner/tilføjer jeg.

Vi ved Statens Naturhistoriske Museum glæder os til at afholde det kommende
Netværksmøde for geologiske og palæontologiske konservatorer, men vi er blevet
travlt optaget med samlingsflytning, ferie, gæster fra det store udland og
andet godt henover sommeren, så datoen bliver 2. og 3. oktober 2014.

Som tidligere forventer vi at starte mødet ved frokost om torsdagen og
fortsætter til vi løber tør for indlæg og trænger til en øl - henad aftenen.
Temaet er ikke fastlagt, så hvis du ved der er noget spændende i gærde nogle
steder, har været på en konference og vil viderebringe 5 highlights eller har
afprøvet en ny præparationsteknik hører vi gerne fra dig. Vi drager på
museumstur/felttur om fredagen hvor vi allerede nu er i gang med at sammensætte
en god tur.

Sæt kryds i kalenderen allerede nu!
Nærmere information kommer når tiden nærmer sig.
Vi glæder os til at se jer :)

På vegne af Geo-SNM-teamet
Zina Fihl