[fotoskiasi] Έκθεση κυλικείων

  • From: "Lefteris Manarolis" <i_manarolis@xxxxxxxx>
  • To: <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Nov 2010 14:50:33 +0200

Παιδιά,

Προχωράμε την έκθεση στα κυλικεία.. Κάναμε μια επαφή με τους ανθρώπους και
το επόμενο βήμα είναι η επιλογή εικόνων για το κυλικείο του Μηχοπ ή Μηπερ
(αυτό με τον τούβλινο τοίχο τεσπα)..

Συνάντηση στο θάλαμο στις 9 το βράδυ της Κυριακής για να ξεσκαρτάρουμε το
υλικό που έχουμε εκεί και βέβαια όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να φέρει και
καινούργιες φωτογραφίες. Σκοπός είναι να συγκεντρώσουμε εικόνες με θεματική
- συνθετική ενότητα (λέμε τώρα)

Ελάτε όλοι!! Θα κληρώσουμε πλούσια δώρα (Όσοι ενδιαφέρονται ας μου στείλουν
ένα email στο προσωπικό μου με όνομα και κινητό (να ξέρω πόσους κλήρους θα
ετοιμάσω όχι τπτ άλλο ;ρ))

Tetry