[fotoskiasi] δύο θεματάκια (σιτε-κυλικείο)

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Aug 2010 00:06:46 -0700 (PDT)

Γεια σε όλους

δύο πραγματάκια να γράψω:

- 1ον
Ποιος θα δώσει το τηλέφωνό του, ώστε να μπει στα στοιχεία επικοινωνίας της φωτοσκίασης στο site της ομάδας, ώστε να βγει το δικό μου;

- 2ον
Μου τηλεφώνησαν από το κυλικείο του πολυτεχνείου. Θέλουν στο κυλικείο του μηχόπ να βάλουν στους τοίχους φωτογραφίες της φωτοσκίασης (για μόνιμη διακόσμηση ή για όσο αυτές τελοσπάντων αντέξουν, όχι σαν έκθεση). Δεν συνεννοηθήκαμε για το πως (κάδρα κολλάζ κτλ) γιατι θεώρησα καλύτερα πρώτα να δούμε το αν είναι να γίνει και το πότε... Υπάρχει με το πότε ένα θεματάκι... Αυτές τις μέρες θα καθαρίσουν τον χώρο (απο αφίσες κτλ) και μετά θα τον βάψουν. Θέλουν να μπουν λοιπόν οι φωτογραφίες λίγο σύντομα, γιατι αν περιμένουν πολύ, πιστεύουν οτι θα ξαναγεμίσει απο αφίσες. Οπότε μου είπαν όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Άρα:
- Τι πιστεύετε γενικά για την ιδέα (αν ειναι να γινει, πως κτλ)
- Ποιος διαθέτει φωτος του
- Ποιος θα αναλάβει την συνεννόηση με το κυλικείο (έχω τα τηλέφωνά τους)

Αυτά
καλές βουτιές και προσοχή!!! Να πινετε πολύ νερο... έχει ζέστη!!! :S