[fotoskiasi] Γειααααααα παρακαλώ διαβάστε το

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Aug 2009 11:09:31 -0700 (PDT)

Πως πάνε τα
μπανάκια;;

Μακροβούτια;

Λοιπόν.... μερικοι απο εσάς θα ξέρετε για το πανελλήνιο φεστιβάλ φωτογραφικών
ομάδων σχολών, που θα ήθελα να κάνουμε...

Έχω ξεκινήσει ένα ψάξιμο για να δω τι γίνεται, γιατί αρχές του Σεπτέμβρη θα
προσπαθήσω να μιλήσω με Γρύσπο, Δήμο, Νομαρχία.

Απλά έχω κολλήσει σε κάτι απλό: Δεν μπορώ να βρω φωτογραφικές ομάδες σχολών!!!!
:((((( Έχω βρει ελάχιστες (όχι ομαδες βασικά, αλλά άτομα που να είναι στις
ομάδες)

οποτε ψάχνω τηλ, mail έστω facebook (που καταντήσαμε) παιδιών που ανήκουν σε
φωτογραφικές ομάδες σχολών (ΑΕΙ-ΤΕΙ). όχι το mail της ομάδας (από την εμπειρία
μου τα περισσότερα είναι ανενεργά). Αλλά mail ατόμων που δραστηριοποιούνται ή
δραστηριοποιούνταν παλαιότερα, και ίσως έχουν κάποιες επαφές με άτομα που
τρέχουν τώρα την ομάδα.
ααα δεν
χρειάζεται να είναι επίσημη ομάδα... και ανεπίσημη  και άτομα που
προσπαθούν να φτιάξουν ομάδα μας κάνει.... απλά πάντα σε σχολή
Παιδιά παρακαλώ, αν δεν ξέρετε ατομα, μπορείτε απλά να
ρωτήσετε παλιούς συμμαθητές σας που εχουν πάει σε άλλες σχολές να σας πουν.
Ειναι σημαντικό. Αν δεν βρούμε ομάδες, δεν έχει νοημα να τρέξω για τα άλλα...
οποτε μέχρι τον σεπτέμβρη να βρούμε ότι μπορούμε να βρούμε.Υ.Σ. άσχετο: συμφωνώ
με Ευτύχη, όσο γίνεται μακρία από adorama και εγώ την έχω πατήσει....