[FLL team de Bron] Re: FLL Regiofinale delft info

  • From: "M. Turkoglu" <yaban_gulu4@xxxxxxxxxxx>
  • To: <fllteamdebron@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Nov 2013 16:28:47 +0000

hoi stefan,
je kan ook op ons rekenen op die dag.

groetjes mukaddes

Date: Mon, 25 Nov 2013 08:06:01 +0100
Subject: [FLL team de Bron] Re: FLL Regiofinale delft info
From: rodibamilu@xxxxxxxxx
To: fllteamdebron@xxxxxxxxxxxxx

Hallo Stefan.

Ik kan wel een paar uur de kids ''opvangen'' Wij zijn er waarschijnlijk toch,
want we willen onze jongens natuurlijk wel zien.

Groeten Diana Scholte

Op 24 nov. 2013 23:18 schreef "Stefan Op de Beek" <stefan@xxxxxxxxxxxx> het
volgende:

Hallo FLL-ers,
Belangrijk: Laat dit ook aan je ouders lezen

Hieronder is de informatie die ik vandaag ontving over het FLL evenement a.s.
zaterdag. De wedstrijden worden bij TU Bouwkunde gehouden. Exacte tijdstippen
zijn niet bekend, maar er is tussendoor voldoende te zien bij andere teams.
Iedereen is welkom om te komen kijken. Alleen om ons team echt in actie te zien
is denk ik een kwestie van net op het juiste moment er zijn.

Oproep: We zouden het fijn vinden als er gedurende de dag een paar ouders
kunnen helpen met het begeleiden van de kinderen. We spelen drie wedstrijden,
maar tussendoor is het fijn als er iemand extra is. Laat me even weten als je
een paar uurtjes wilt helpen, dan kan ik een soort van rooster maken.

Omdat het een lange dag wordt, is het handig als iedereen een lunchpakket
meeneemt. Hoe en wanneer exact de kinderen er naar toe gaan spreken we nog af.
Groeten,

Stefan
---------------------------------------

Beste coaches,

Hieronder zie je het globale dagprogramma voor de FLL aanstaande zaterdag. De
opening/sluiting en de wedstrijden vinden plaats in de faculteit Bouwkunde van
de TU Delft (zie plattegrond buiten). De pit-area’s en de project- en corevalue
 jury bevinden zich in het Science Centre Delft.
Het is daarom aan te raden om de robot in een (waterdichte) bak te bewaren
zodat hij makkelijk heen en weer kan tussen de gebouwen en paraplu’s voor de
toeschouwers zijn ook aan te raden. Er zal een publieksprijs zijn dit jaar, het
team
 met het meeste publiek bij de project jury krijgt deze prijs. Mochten er nog
vragen zijn hoor ik het graag.

09.00 uur

Deuren open

09.00 - 10.15 uur

Gelegenheid voor het plaatsen van de projectpresentatie op de computers

09.00 - 10.15 uur

Gelegenheid voor het afstellen van lichtsensoren op wedstrijdtafel

09.15 - 10.30 uur

Gelegenheid voor het oefenen op oefentafels (Schema volgt)

10.00 uur

Verplichte coachbijeenkomst

10.30 - 11.00 uur

Officiële opening (faculteit Bouwkunde, Julianalaan 134)

11.00 – ca. 16.00

robotwedstrijden en jureringen

Ca. 16.00 uur

Prijsuitreiking