[fizinf] Re: sal

  • From: Radu Alexandru <gemenays@xxxxxxxxx>
  • To: fizinf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 3 Jul 2006 10:48:47 -0700 (PDT)

Mai sper sa nu fie preqa tarziu,sincer imi pare rau de voi,dar mai e o problema
cursurile mele sunt la Claudia si e plecata acasa, asa ca nu stiu,eu unul ti
le-as da,vezi cine mai are restanta sau vb cu Biris,chiar nu stiu ce sa zic ,e
nasol tipul mai ales ca va stie ca nu a-ti fost cursuri si seminar,oricum bafta
nulta si spor la ceea ce faceti, eu mai intru din cand in cand, dar nu am net
acasa si probabil v-a fi mai rar,oricum ne vedem cu siguranta la toamna fara
restante,salutari, si mult noroc

Schumy Ferrrai <dan_gyl@xxxxxxxxx> wrote: Radu u ai cursurile de la grupuri?
sau cine le are? malcomete? le vreau shy yo ca nu am nimik! ast rsp de la
careva!!!

Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+
countries) for 2�/min or less.

Yahoo! Music Unlimited - Access over 1 million songs.Try it free.