[fda-list] Re: quoted printable i sygnaturka

  • From: Marek Bartnikowski <marek@xxxxxxxxxx>
  • To: BielcowONET <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Jan 2002 09:12:58 +0100

sygnaturka powinna zaczynac sie od dwoch znaków -- a potem nie wiecej niz trzy
linie tekstu
(np tak jak u mnie)

w eudorze wystarczy, ze bedziesz maile wysylal jako "clear text", bo to "quoted
prontable" powstaje automatycznie, jesli mail jest wysylany w html. program
wtedy tworzy zalacznik, ale nie koduje go base64, tylko wlasnie "quoted
printable". potem serwer freelists wywala znaczniki zalacznikow i widzimy, to
co widzimy, czyli "quoted printable" bez nagłówków - czyli syf. gdyby zostały
nagłówki, wszystko byloby ok i ja pod linuksem tez bym widzial polskie litery.

hyba nigdzie nie pomieszalem (jeśli coś zamotałem, to wszystko jest w rfc)

On Thu, Jan 10, 2002 at 07:22:07PM +0100, BielcowONET wrote:
:
:
: >hej gosciu czy aby czasem nie za duzo szumu robisz na tej grupie? jak se
: >chcesz pisac to se pisz na private a nie puszczaj szajsu wszystkim, dobra?
:
:      Zamiast najezdzac na mnie powiedzcie lepiej gdzie to mam w EUDORZE
: zmienic, bo "quoted printable" w opcjach nie znalazlem.
:
: I proponuje dowiedziec sie, jak powinna wygladac normalna sygnaturka. Bo
: to powyzej normalna? sygnaturka nie jest.
:
:      a jak powinna wygladac normalna ???
:
:
:
: ---------------------------------------
: Pozdrawiam MIREK
: mailto:bielcow@xxxxxxxxxxxxxx
:
:
:
:
: --
:
: Dni odlotowych Cen - promocja biletów lotniczych
: [ http://samoloty.onet.pl/ ]
:
: --
: Aby zrezygnować z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze