[fda-list] quoted printable i sygnaturka

  • From: BielcowONET <bielcow@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: fda-list@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Jan 2002 19:22:07 +0100

>hej gosciu czy aby czasem nie za duzo szumu robisz na tej grupie? jak se
>chcesz pisac to se pisz na private a nie puszczaj szajsu wszystkim, dobra?

     Zamiast najezdzac na mnie powiedzcie lepiej gdzie to mam w EUDORZE
zmienic, bo "quoted printable" w opcjach nie znalazlem.

I proponuje dowiedziec sie, jak powinna wygladac normalna sygnaturka. Bo
to powyzej normalna? sygnaturka nie jest.

     a jak powinna wygladac normalna ???

Pozdrawiam MIREK
mailto:bielcow@xxxxxxxxxxxxxx

--

Dni odlotowych Cen - promocja biletów lotniczych
[ http://samoloty.onet.pl/ ]

--
Aby zrezygnować z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze