[fda-list]

  • From: Rafał Michalczyk <rafalm@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "ludziska" <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2001 21:38:54 +0200

Do tej pory dosta³em nastêpuj±ce referaty:
 - KONFIGURACJA I KOMPILACJA J¡DRA LINUXA (Magdalena Sza³ajko)
 - Emulator DOS - Dosemu (S³awomir Malec)
 - PostgreSQL (Marcin Ziêba)
 - Procesory (Krzysztof Orkisz)
 - SAINT (Marcin Piotrowski)
 - Linux jako klient sieci Novell (Krzysztof Adamczyk)
 - Linux jako serwer plików - emulator serwera NetWare mars_nwe (Andrzej
Józefczyk)
 - Perl - zastosowania (Miros³aw Toton)
 - Samba (Tomasz Ziemiañski)
-----------te s± ju¿ przerobione na HTML -----------
a teraz te które jeszcze czekaj±:
 - Opis i konfiguracja Firewall na podstawie systemu Linux (Witold Mita³, Piotr
Grochowalski)
 - Konfiguracja SDI na Linux'ie (Mariusz Lipiñski, Jan Szerer)
 - Serwery (Bogus³awa Wilk, Barbara Olejko, Bo¿ena Wach i inne Apacze i
Goofery:-)
 - NFS (Jacek Marusarz, Arkadiusz S³owik)
no i ten napisany w StarOffice - dobrze ¿e mam StarOffice'a, ale nie macie
pojêca jak mi siê nie chce go instalowaæ

Rafa³

--
Aby zrezygnowaæ z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze