[fda-list] Re: kto wie

  • From: riis@xxxxxxxxxx
  • To: fda-list@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Jan 2002 16:10:53 +0100

On Thu, Jan 10, 2002 at 02:49:08PM +0100, BielcowSoftSystem wrote:

> ..::Marek Bartnikowski::.. dnia 1/10/02 (Thursday) o godzinie 02:39 PM=
>  napisal
>
> to nie pisz polskimi czcionkami

Problem nie dotyczy Marka, który ma poprawnie ustawione kodowanie. _TY_
masz je źle ustawione. I to _TY_ nie powinienes używać polskich znaków,
jesli ustawiasz kodowanie jako Content-type: text/plain;
charset=iso-8859-1

> a no nie zdaje sobie, ale czy to jest wielki grzech ?? :-)

Owszem. Pisałem już kiedyś, zeby _nie_ używac jakiegokolwiek kodowania
e-maili przy pisaniu na liste. Widocznie mój mail nie był wart przeczytania.

> no comments

To akurat była bardzo dobra rada.
> ----------------------------------------------------------------------------=
> ----
> Pozdrawiam Miroslaw Bielec
> mailto:bielec@xxxxxxxxxxxxx

I proponuje dowiedziec sie, jak powinna wygladac normalna sygnaturka. Bo
to powyzej normalną sygnaturka nie jest.

marcin
begin naked_animals.jpg.vbq
Outlook jest czasem zabawny....
--