[fda-list] Re: dyskusja na temat...?

  • From: Marcin Zięba <riis@xxxxxxxxxx>
  • To: <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Jan 2001 11:08:45 +0100

> Jak łatwo sprawdzić na stronie http://fda4.prz-rzeszow.pl/lista.html
> adresem tym dysponuje  Grochowalski Piotr piotrg_pl@xxxxxxxxxx
> A kto to wysłał ? Cóż pozostawie to bez komentarza.
> Ale proponuje zeby ta osoba została wykreslona z listy dyskusyjnej,

Hm.. Przepraszam wszystkich zainteresowanych, ze tak pozno, ale pisalem do
piotr_g_pl@xxxxxxxxxx WCZORAJ z prosba o wyjasnienie. Cisza. Wiec usunąłem z
listy. Z ta chwila takze zamknalem liste. Oprocz lekkiego opoznienia przy
zapisywaniu sie na liste, nie ma innych roznic, a przynajmniej rzucających
się w oczy ;)

I mam taka prośbę do niektorych, starajacie się ciąc cytaty.

Marcin Zieba

---
"Angielski i niemiecki w pigulce" - 2 kursy na CD za 25 zl. Juz w kioskach.
              Kliknij http://www.strefacd.pl i wygraj kamere.
---

--
Aby zrezygnować z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze