[fda-list] Re: Ogloszenie

  • From: "BielcowSoftSystem" <bielec@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Sep 2001 11:44:04 -0700

Mam Poloneza to mniej wiecej wiem ile ON kosztuje :

1) Jezeli nie masz znizek w ubezpieczeniu obowiazkowym (OC) to zaplacisz ok.
500-600 zl ( zalezy od firmy ubezpieczeniowej )
2) do tego raz na rok przeglad techniczny- 80 zl
3) do tego jeszcze przeglad instalacji gazowej - nie wiem ile kosztuje
4) no i paliwo - w trasie pali ok 7 - 7,5     - ale w miescie potrafi wziac
10-12 (zalezy od kierowcy)

To jest wszystko obowiazkowe. O reszcie nie wspominam, zeby Krzyskowi nie
odstaszyc klientow :-))

Pozdrawiam MIREK Bielec@xxxxxxxxxxxxx

--
Aby zrezygnować z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze