[EUGCro] Re: Godišnjica osnivanja EUGCro - drugi poziv

  • From: "Josip Posavec" <josip.posavec@xxxxxxxxx>
  • To: <eugcro@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Oct 2003 11:15:12 +0200

Pozdrav!

Evo, bas sam danas registrirao neke domene i sjetio se vasih problema,
pa reko... da i ja ucinim nesto za EUGCro...

Dakle, registrirao sam eugcro.org i spreman sam vam je ustupiti za
odredjeni iznos.

Zezam se :-)

Samo recite koje domain name servere da postavim na njoj i mozete ju
koristiti koliko god hocete.
Takodjer, ako imate account kod nekog registranta domena, mozemo odma
zapoceti proces prebacivanja u vas account.

Naravno, sve to potpuno besplatno (odnosno, na moj racun)

Domena je registrirana kod goddady.com

Inace, ako ozbiljno mislite sa EUGCro onda obratite paznju na

These names are available...
EUGCRO.COM
EUGCRO.US
EUGCRO.NET